torsdagkväll +bildbomb

Medans jag var på öppna så var Daniel och stor handlade, japp ni läste rätt ;)
det blir oftast så att han åker själv och handlar hihi ibland så följer jag med beroende på vilken tid det är.
När jag kom hem från öppna så möblenarde vi om lite här hemma ;) suuper fiint vart det, mycket ljusare och öppnare vart det igen i like it
Tänkte ta lite kort och bjuda på men jag har inte kommit så långt riktigt ännu men strax kommer dem i nösta inlägg så får ni se.
Så ska jag uppdatera med gårdagens steg också ;)
Jag har ingen bild på Frukosten som jag åt jag läste om det efteråt huhu
Men så kan det gå ibland.
Sen är jag inte så mycket för att fotografera vad jag ska äta heller så det var ju en annan femma måste kolla om man verkligen måste göra det..
Jag tror ju inte att min frukost är så najs egentligen ganska vanlig skulle jag nog säga..



den 26/5 totalt 6284 steg.



Någorlunda bild för att visa hur det ser ut.. allt är inte riktigt klar lite små fix kvar men nästan så. :)



Liten bild på mina favorit ägodelar ;) just so lovely.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback