uppdaterar

Wow vilken dag, inte alls på ett dåligt sätt utan snarare tvärtom :)
Jag var till öppna idag som jag nämde i mitt tidigare inlägg..
Haft en kanon bra dag, verkligen.
Gjorde ett handavtryck och ett fotavtryck på Jazmine som skulle torka innan jag kan ta med dem hem så dem är kvar där får se om jag kikar in där imorgon och hämtar dem annars så får det vänta tills nästa vecka, som är deras sista vecka just där sen kommer dem hålla till nere på stan om jag förstod det rätt i samband med semestertider osv.
Det gick iallafall hur smidigt som helst att göra avtryck på Jazmine :D

Jag minns när jag skulle göra det på Leone oooh shiit säger jag bara haha hon vart ju så fruktansvärt arg så hon bara skrek och grinade hon gillade inte det alls jag höll ju på att skämmas ihjäl då för vadå det var ju inget farligt det vara ju bara lite färg på handen?

Fick också tillfälle att väga och mäta lilla sessan numera 6månader och 21dagar en vikt på 8585g och en längd på 67cm :D hon växer så det knakar sweet  

Här kommer en bild på ett avtryck av foten som vi gjorde på papper efter att vi gjort på tavlan ;)



Den ville visst inte ta med hela
då det finns en text med också men men duger ändå min lilla gullunge :)

Kommentarer
Tova säger:

Vad roligt med fotavtryck! Skulle också vilja passa på att göra nåt sånt, de små växer ju så fort hihi ;)

kram

2010-05-27 | 20:16:58
Bloggadress: http://trasslet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback