gårdagen

Igår var en bra dag.
En dag fylld med snack, promenad, lek och bus, matlagning, och blöjbyten såklart ;P
Jag, Daniel, Leone, Jazmine &  S, N & L var ut på en promenad först så sällskapade vi till dagis hämtade våra respektive barn.
Sen gick Jag Jazmine och Leone till centrum och handlade lite snabbt så gick vi hem för att möta upp resten av gänget så begav vi oss ut på en promenad.
En promenad som var rätt så lång gick via sjukhuset in i villaområdet där och vidare mot Barnshopen sen gick vi till Babyproffsen.
Så tog vi en annan väg hem så vi gick mot viksäng över vägen mot hemdals och via sjukhuset.
När vi var hemma så var det dags att laga middag så vi kom hem precis i lagom tid så där.
Så ni förstår ju säkert min undran över 6510steg från morgon till sen kväll med promenad på det..
Kan det stämma? Jag vet inte..

Det började regna jag kikade på tv ser att det blir som blixtrar (som att någon står med en kamera och tar kort med blixt) utifrån genom fönsterrutan.
Ja ni fattar ju jag bor rätt så högt upp jag halv satt i soffan tittade på tv ser bara i ögonvrån hur det blir sken därav min superfina föklaring hehe.
Tänkte inte mer på det och kikade vidare på tv, hörde att det började regna och rejält dessutom slog som spön i backen, bara smattrade mot fönster och balkongen.
Som tur är, så är våran balkong inglasad vilket uppskattas rejält i sådant väder för jag ville gå ut och sätta mig en sväng och bara njuta.
Ja jag tycka att det är mysigt ibland att bara sitta och lyssna på när det regnar och så blir det en helt annan kännsla i luften som jag gillar.
Det vart strömavbrott väldigt sent här igår, helt bäcksvart vart det överallt, det gillas ikke!

Vart lite långt hoppas ni orkat läsa allt så jag inte tröttade ut er.
Mer om detta lite senare.
Kraaam

Kommentarer
Aleksanderrebecca säger:

I see first time your site guys. I like you :)

2011-01-28 | 16:07:32
Bloggadress: http://aleksanderrebecca.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback