Taggat

Sovit helt underbart jag har hunnit vakna upp ordentligt bytt på Jazmine gett frukost till båda älskade barnen.
Sitter nu med min först kopp kaffe och laddar upp inför en hel dag med bus, Leone är ju ledig idag från dagis för politikerna har bestämmt så för arbetslösa/föräldralediga..
Hur är det för er i eran kommun?

Jazmine ligger på golvet i sitt babygym och leker med kossabollen som låter när man trycker på näsan, Leone leker med sitt älva hus.
ja ni läste rätt sådan mor sådan dotter ;) hihi så roligt att hon också är intresserad utav sådant tycker jag, för jag själv love it!

Jag tänker på utmaningen hela tiden vill jag ju lova jag får ju en del frågor som jag knappt kan svara på själv jag vet hur jag kommer göra med hur gör andra.

ska du delta i utmaningen med Willvin?
hur kommer du göra men dina dagens steg?
har du dem kvar nästa dag och bara traskar vidare eller börjar du från noll igen?

Jag ska försöka hålla koll på somliga, eller ja inte hålla koll men se hur det går för dem sammtidigt som jag själv kämpar på ;)
Som tex så ska jag kolla

Annika
Petra på Willvin
Carolina

Sen så kanske listan ökas på lite mera vi får se ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback