1a advent

Jag skrev på ett inlägg tidigare idag men då fastnade alltihopa och det vart inte ens sparat som ett utkast :(
Jag skulle berätta om hur gullig och duktig Jazmine var på morgonen när jag höll på att byta hennes blöja innan jag hann gå iväg med den själv så tog hon den och knatade in till köket och soppåsen och kastade den, jag gick givetvis bakom henne. Så himla duktigt tänka vad barn kan fasinera en så där, överrasskande vad barn kan ändå hon är ju trotts allt endast 1 år gamal :)
Det snöade som attans tidigare men inte just nu.
Ska strax påbörja dagens middag då den tar lite längre tid att göra :)

Ha en mysig och trevlig 1a advent allihopa.
Glöm inte bort ljusen och håll koll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback