Farsdag

Idag så är det en lugn dag vi ska strax gå ut på en promenad.
Måste lägga in alla mina program i datorn igen eftersom att det gjort en ominstallering på datorn..
Därav jag har förlorat listan på er alla tävlande i båda tävlingarna så jag måste göra om dem och dra vinnare.
Jag ska göra allt vad jag kan för att publicera det idag det har dragit ut alldeles för mycket på tiden nu att få det gjort..
Det är ganska så fint väder ute idag solen skiner inte men det är heller inget regn eller blåsigt ute :)
Jazmine är fortfarande hostig och Leone likaså imorgon ska jag ringa till läkare så får dem kolla vad det är för nå med Jazmine och hennes hosta. Hon sover riktigt dåligt med den vaknar stup i kvarten av att hon hostar :(
Idag är det farsdag för er som missat det.
Grattis till dig älskling på farsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback