Fredag

Då var det fredag idag och vad ska man planera för denna helgen då tro.. hum jag har just nu inte en aning om vad vi ska hitta på.
Snön ligger på marken härligt ändå även om det är lite kyligare ute..
Just nu så ligger Jazmine och vilar lite, hon var väldans trött idag så det blir en lite senare lunch för henne idag men vad gör väl det huvudsaken är väl ändå att hon äter visst ;)
Jag har så många ideér som jag måste ta itu med men det är svårt när jag knappt har en dator att sitta vid då den alltid är upptagen av herrn i huset.
Jag måste fortfarande dra vinnare men det verkar bara bli uppskjutet tyvärr jag hoppas att jag får mer tid till det idag så jag kan ordna det idag!
Inskolningen har gått bra denna vecka för Jazmine nästa vecka så ska hon få vara kvaar ensam en stund innan det blir en hel dag själv, eller ja två sådana dagar blir det minst innan hon har börjat på dagis på riktigt.
Visst kan man säga så eftersom det är inskolning just nu?

Måste btw införskaffa en ny pulka till Leone eftersom den förra gick sönder av all sandning förra året av att åka fram och tillbaka till dagis. Sen funderar jag seriöst på att ha en till Jazmine också för jag tror ju inte att dem kan samåka i en pulka nu när jazmine fortfarande är så pass liten eller går det tro?

Kommentarer
Josefine - mamma till Hugo säger:

Kan du inte dra vinnare idag? :) Är ju såå nyfiken

2010-11-12 | 17:47:04
Bloggadress: http://joosefinea.blogspot.com
Johanna Friman säger:

Hej hej!

Tack detsamma! Kul att du kikade in :D

2010-11-13 | 20:30:13
Bloggadress: http://tvabarnsmorsan.blogspot.com
Liselotte säger:

Publiceras vinnarna idag, Söndag? Liselotte

2010-11-14 | 12:19:49
Bloggadress: http://liselottess.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback