Fredag

Håller på att städa och har satt räkningarna på betalning, ska göra en inköpslista.
sen så ska det sättas igång och baka inför morgon dagens kalas, blir ett mini kalas denna gång.
Jag vet iaf hur jag ska göra tårtan nu jag har bestämmt mig ;)
Jag tror att den kommer bli super snygg och mycket mycket omtyckt.
kommer krävas extra stor uppmärksamhet från mig det vet jag men det tar jag helt klart för nu har jag gett mig in i att göra en tårta på egen han och en snygg dessutom, det finns nog ingen som gjort denna tårta innan då det är min egen vision hihi
vill ni se bilder?
veta hur jag gjort?
säg till så fort som möjligt så jag inte missar det.

Ursäkta för att det inte vart något inlägg igår hade så mycket att göra så jag fann ingen tid..

Nu ska jag fortsätta här hemma.. ha det gott.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback