Fredag

Syns det när jag skriver?
Jag har fått höra att det inte finns något nytt inlägg sen i måndags men jag har uppdaterat.
Lite konstigt kanske, men jag vet inte om det är något strul.
Jag har publicerat om dem tidigare inlägg iaf för er som missat dem så nu stämmer inte datumen men iaf ;)
Idag så kommer min mormor på besök, roligt.
Får se hur länge hon stannar.
På onsdag så börjar Jazmines inskolning på dagis. Spännande.
Känns som att jag har full rulle precis som vanligt om inte mer om dagarna, jag försöker att hinna med allting som jag måste göra, som tex att tala om dem nya vinnanrna på dem två tävlingar som jag inte publicerat ännu.
Det tog lite längre tid än jag beräknat att få svar från dem som vunnit tävlingen jag hade med SMILEbutiken, varav det verkar som att jag saknar svar fortfarande från några personer.

Kommentarer
Linda säger:

Dra nya då ;) Jag hör av mig direkt om jag vinner :) Jättefint pris!

2010-11-05 | 13:06:56
Emeli - Mamma till Nathalie säger:

Tycker också du ska dra nya. Du hade ju faktiskt ett sista datum att höra av sig och har man inte hört av sig då så tycker jag man får vara utan vinst.

2010-11-06 | 14:49:30
Bloggadress: http://emeliochnathalie.blogg.se/
Liselotte säger:

Hej! Håller med de två tidigare, de skulle höra av sig innan 2:e så då tycker jag att du ska dra nya. Ha en trevlig helg Liselotte

2010-11-06 | 17:21:55
Bloggadress: http://liselottess.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback