jag hade en dröm

God morgon,
hoppas ni sovit gott jag drömde en weird dröm inatt jag hoppas iaf på att jag drömde!

Jag vaknade med ett ryck av att något känndes konstigt, att något talade om för mig att jag borde vakna!
För att min dörr stod öppen, så vem som helst kunde kliva in. Då menar jag inte olåst utan vid öppen.
Jag flög upp ur sängen drog igen dörren kontrollerade så den fortfarande var låst (vid detta tillfälle så satt inga nycklar eller något annat på dörren) dörren var fortfarande låst och jag kunde stänga igen den ändå, Stängde och kollade så den verkligen vart låst ordentligt innan jag la mig. Jag höll andan och kännde mig stressat nervös orolig ängslig ja jag kan då inte komma på det rätta ordet för känslan, men jag var verkligen rädd och orolig över barnen. Jag går in och lägger mig igen, försöker att väcka daniel men det var inget som var i det lättaste laget han sov som en stock. Jag var livrädd och kunde inte slappna av försökte men det gick inte bra, försökte notera mina barn om dem fortfarande sov eller om någon saknades (kännde ändå att det inte var någon fara med dem, att dem var hemma oskadda båda två dem sov i  sina sängar inget som stört dem). När jag lyckats få liv i Daniel så gick han upp och skulle känna på dörren, då är dörren låst med mina nycklar (?!) Daniel låser alltid dörren med sina nyklar(!) sen var allting som var mitt upphängt på dörren, fickorna var tomma på tröjan/jackan (såg inte exakt). När jag lagt mig i sängen igen så kommer Leone och säger att det var en tjej som ville ta alla presenter (barnens?). Vi kollade även runt här hemma men ingenting saknades inte ens en grej var bort men det syndes att man haft någon som varit här och letat runt...


this is just weird weird weird, för det första så låser man dörren innifrån, man kan inte låsa upp utifrån, man kan definitiv inte låsa dörren utifrån! Den som försöker ta sig in här måste ju vara bra dum ändå..

Undrar vad denna konstiga dröm försöker tala om för mig, någon som har en susning tell me i really want to know. Vad ska jag känna mig så "hotad" av egentligen

Now i just pray that this day never will come.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback