Måndag

Jag står över måndagslistan idag, jag orkar knappt tänka..
Det har varit en sjukt låång natt, Jazmine somnade närmare 3 och Leone vaknade till närmare 4 så det har varit fullt upp knappt någon sömn alls.. Vi har varit till läkaren med barnen Jazmine har öroninflammation och tecken på astma :( Leone har bara förkylningsvirus förmodligen. Det verkade iaf som så just idag.
Så nu har Jazmine fått medicin och jag hoppas att lilla prinsessan får sova mera denna natt.
Jag har nu ordnat med programmen så får jag bara lite tid över så ska jag se till att ornda med vinnar dragningen. Men som ni förstår så kan jag heller inget lova då sjuklingarna går före vilket ni säkert förstår.

Det är inget vackert väder idag heller regn så kommer det sen med lite inslag av snö sen regn igen hua jobbigt väder att gå i men vad ska man göra det är bara traska och se glad ut. Klädde på barnen ordentligt innan färden så dem klarade iaf den kylan som var för vädret, dock värre med regn fronten men kläderna var torr innunder ;)

Kommentarer
Nathalie säger:

uuusch..stackars dig..låter som en lång natt!! Hoppas verkligen att du får sova denna natt!

2010-11-15 | 20:31:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback