Måndag

Leone är på dagis idag jag gick med henne imorse, jag och Jazmine lyssnar på musik just nu och jag ska ta och städa lite grann, göra så mycket som möjligt inför lördag faktiskt för att minska på stress moment som lätt kan förekomma helt utan anledning när man är jag iaf..
Måste dock ringa till läkare igen för Jazmine för det är tveksamt att öroninflammationen är bort med medicineringen hon var likadan när det kom till sovtime igår utan att ha fått någon medicin..så jag vet inte..

Träffa Leones bästa kompis mamma på väg hem från dagis så vi stod och pratade ett tag :) mycket trevligt.

Nä bästa att sätta fart..

Puss hej..

Kommentarer
Moa - Leos mamma säger:

Ja vad fick hon när hon fyllde år? Eller ni kanske inte ger presenter? =P

2010-11-22 | 12:17:48
Bloggadress: http://www.lillagroda.se
Moa - Leos mamma säger:

Åh vad kul! =)

Av oss kommer Leo få en bolldrake, duplolego, bäddset, uteleksaker osv. =)

2010-11-22 | 12:52:11
Bloggadress: http://www.lillagroda.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback