Måndagslistan 22/11

Idag är det måndag och det är dags för den underbara måndagslistan, a la Jenny

Idag är det måndag och jag är glad för att..

 Jazmines öroninflammation verkar ha gett med sig

 Jazmines andnings svårigheter är mycket bättre med ventolinet

 Underbara tävlingar kommer att dyka upp inom kort ;)

 Kommer ett härligt kalas under helgen för barnen, med vänner inbjudna.

 Älskar min man

 Älskar mina barn över allt annat, ni är mitt allt, ni är guldkornen i min vardag ♥

 Det är Jazmines sista vecka eller dagar med inskolningen på dagis (uppskjutet pga hon varit sjuk)

 Spännande lucia firande kommer att vara på dagis för Leone den 13/12

 jag ordnar med lite juligare design till mig och en gratis till dig som vill ha det ;)

 Min design är klar och snart kommer gratis designen till dig som vill ha den, vassegoo ;)

Kommentarer
Moa - Leos mamma säger:

Vad gav ni henne?

2010-11-22 | 08:02:54
Bloggadress: http://www.lillagroda.se
Britta Bloggar säger:

Åh det är så bra med måndagslistan!

2010-11-22 | 22:54:22
Bloggadress: http://brittabloggar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback