Morgonstund har.....

Vilken start på morgonen, först försover man sig och vaknar samma tid som Leone ska vara på dagis shit, sen vill inte den lilla madamen alls som jag vill utan det ska vara på hennes sätt, hon ska ha på sig det hon vill. Och struntar helt fullständigt i vad jag säger om att hon kommer frysa osv, ja alltså disskutionen var över overall och en jacka, jackan är till för att bäras nu men termobyxorna saknas till den (letat som en galning inte sett dem byxorna sen jag visade henne jackan vilket var för lite mer än 2år sedan hos min syster där jag för tillfället bodde just då innan vi flyttade hit.) Nåväl efter många om och men så kom vi iväg till dagis, då hon ville åka vagn men då sa jag nej det går ju inte Jazmine ska följa med jag orkar inte och kan inte dra på två vagnar sammtidigt, men då vill jag åka pulka, säger Leone. Jag svarar ja, det kan du väl få göra där det går att åka isf så att vi inte förstör pulkan direkt för det vill vi ju inte. Neej vill vi inte säger Leone. Hon går fint bredvis vagnen när hon inte kunde åka vilket inte alls var så lång bit bara över skolgården som var sandad och fläckvis plogad till marken.

Just nu så leker Jazmine hör bakom mig, eller ja hon drar på vagnen fram och tillbaka :)
Igår så var vi nere på stan förresten och ordnade med lite papper, som behöver göras.
Ja måste gå igenom alla papper från när jag studerat tidigare och se om jag hittar betyg från när jag gick i gymnasiet för att kunna skicka in min ansökan om att få börja studera igen. Tiden är knapp och det är brottom brottom brottom om jag ska hinna med att få börja till den 17 januari som är mitt mål, Jag har ju as lite kvar att göra :D jag trodde det var mer än så hahaha vilken lättnad ändå, men dem har ändrat ytterligare en gång på den inriktning som jag ska läsa klart så nu är det en ny kurs istället på dem jag redan ska läsa alltså från början hade jag 3 kurser att göra klart nu är det 4a plus praktiken då. Inte så farligt va ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback