Snöar det eller snöar det

Ja så här såg det ut tidigare ett tag efter att jag varit och lämnat på dagis..
 

nu i skrivandets stund så är det ännu mera som ligger på marken och det snöar för fullt så mer kommer det att bli.
Leone kommer numera att gå på dagis 5 dagar i vecka skönt för henne för hon behöver det verkligen, tråkigare blir det ju för mig för hur ska jag fördriva tiden medans barnen är på dagis? Det undrar ju jag haha jag kommer få skit tråkigt rent ut sagt.. Det är jag nästan övertygad om iaf.

 

 

Dagens kort på Jazmine idag :) Inte för att jag gillar soffan men den fick vara med lite grann idag iaf.. Nu ska jag fundera vidare på vad det ska bli till middag idag och sen så ska jag minnsan (äntligen) dra vinnare i dem andra två avlutade tävlingarna, jag vet att ni väntat läänge på det men den som väntar på något gott... Så kommer det att starta nya tävlingar också men vi får se om det blir idag eller här i dagarna. Jag håller nämligen på att ordna till min design så den blir lite mer stilren och en aning juligare ;) Nån som vill ha en julig tomte design? Säg till så kan jag ordna så det går att få koderna till det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback