The last day?

Det börjar bli riktigt kyligt ute nu, jag kikade på mätaren innan vi begav oss till dagis den stod på 0°c
Jag gick med barnen till dagis idag, det gick bra Jazmine har lika brottom ut som vanligt ;)
Så fort hon får på sig kläder så går hon direkt till dörren och vill gå ut ibland kan hon knacka på dörren också hihi min lilla gullunge. Nu blir det till att ta det lugn och ha lite egentid med Jazmine det är ju sista dagen idag som hon är hemma så här på morgonen, för imorgon så börjar vi med inskolningen på dagis. spännande
Förra veckan så fick vi besök av hennes dagis fröken, hon var så gullig kom hit och lämnade ett kort till Jazmine där det står att hon är välkommen till dagis och vilken tid vi ska vara där :)
Vi satt just då och åt hehe men jag tog med Jazmine till dörren så fick dem hälsa på varann iaf, Daniel och Leone satt kvar och åt vidare.
Just nu så står Jazmine och dansar medans jag skriver här ;) Ja vi lyssnar ju på musik love it
Hon är så jäkla söt så man kan storkna lill damen, hon står där med sin nya hellokitty tröja den har luva och den har hon satt på sig hehe min lilla cooling. Hon dansar inte bara hon brukar sjunga med också, på sitt sätt :) så sööt.
Jag får många funderingar ska jag ha det så här fram till i Januari när jag kan får börja studera igen?
Shit vad jag kommer att ha det tråkigt, sitta här helt ensam och rulla tummarna nä då kommer jag ju gå i taket redan första dagen.. Jag kanske kan roa mig med mina kläder? börja plugga i förväg? only time will tell

Jag tror jag ska hänga på Jazmine och dansa lite nu ;)
tjing tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback