Tisdagsmorgon

Då var tisdagen här och den börjar precis som alla andra dagar, bortsett från att jag denna morgon stannade hemma med Jazmine medans Daniel gick med Leone ;)
Jag vet inte vad man ska fördriva dagen med idag förutom att fortsätta planera lördagen, då vi ska ha kalaset för barnen och deras vänner :)
Blir en tur ut i det "härliga" vädret.. "härliga" då det garanterat är kallt ute med tanke på årstiden och snön haha
Dålig jag är va...närå men morgonens stund är inte min grej så här års det vet jag sen låång tid tillbaka jag är tröttare än tröttast och fick jag skulle jag fortsätta sova, försöka sova bort allt vad det innebär med vinter. Vakna så där lagom till julafton och alla julklappar vore inte det en bra deal eller.
Nä nu ropar min vardag på mig att jag måste sätta fart så vi hörs sen helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback