Torsdag

Här har det kommit ett litet lätt snöfall.
Dagen i sig har varit lugn faktiskt, mycket tid spenderas med barnen framförallt en aningen mer då dem är sjuka.
Sitter just nu och lyssnar på musik via spotify på Rihanna sköna låtar hon gjort lite annorlunda med vad man är van vid att höra när man tänker Rihanna but i like it. Denna tex är en skön låt
Daniel sitter och spelar och här har jag inge program att använda mig utav, måste skaffa nytt grafik kort till datan billigt värre..eller inte. Men det är ju också bara en av flera grejer som måste ordnas på datan för att den ska fungera felfritt vilket den inte gör nu..

Äsh har inte så mycket mer att skriva just nu.. så jag återkommer senare helt enkelt ;)

Puss hej.


Kommentarer
Liselotte säger:

Ingen dragning idag?

2010-11-18 | 20:06:31
Bloggadress: http://liselottess.blogspot.com
Sandra - mamma till Molly säger:

Det är inte lätt att hinna med allt i livet nu så ta de lungt, den som väntar på nå gott ;)



Om du kikar längre ner i min blogg har du ett inlägg med bilder på prickarna. Vi var till vårdcentralen i tisdags för prickarna och till barnläkaren igår och ingen av dem sa att det var blöjeksem eller en reaktion av allergi. Så nu får vi bara vänta och se om de blir mildare. Läkaren sa 4-5 dagar tills de kanske börjar att trappas av :/

2010-11-19 | 09:26:34
Bloggadress: http://surrovich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback