uppdaterar

Då har man gjort i stort sett allting som man skulle göra idag jag ska dock fortfarande baka ;)
Men det ska jag strax börja med nu sover mina älskade barn sen en stund sen tillbaka.
Nu började idol också, men jag skippar det idag med.. så roligt är det inte att titta när man ändå känner sig lite halvt som halvt stressad över morgon dagen, jag har lite städning kvar att göra också och det får bli imorgon då det är Leones rum som ska städas upp eftersom hon "råkat" tappa ut lego på golvet haha.
Älskade barn, lite tokig kan du vara men lika älskad är du för det. Det är ju det som gör dig till den du är <3
Storhandlat har det gjorts idag också i vanlig ordning dock glömdes en ingrediens bort eftersom daniel inte hittade (läs inte visste vart det fanns) så nu har han fått i uppdrag att ordna det innan klockan blir för mycket så jag hinner baka allting som jag ska baka.. precis som om det vore mycket det handlade om va.. nej inte direkt 3 grejer ska jag försöka hinna med innan sängen kallar på mig. Sugar paste står först på listan att göra.
Det ska göras kakor´, tar inte lång tid alls går på bara några minuter. Bullar tar lite längre tid att göra pga jästiden. Sen är det smörkräm som ska ordnas också.

Jag är väl den som ser mest fram emot resultatet utav mitt tårtskapande skulle jag tro hehe,
det var ju trotts allt några år sedan jag gjorde det i skolan men vi får väl hoppas att mitt skapande inte övergivit mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback