uppdate

Sitter just nu och ordnar med min spotify lista :)
Nu har jag ju ett helt eget konto ja alltså Daniel har ju konto sen tidigare som jag gjort en egen liten lista på men nu kan jag göra en lång bra lista hehe som är min egen playlist ;) aint that sweet.
Ikväll tv som gäller en sväng och kolla på underhållande program.
Så ska jag på heder och samvete dra vinnare skulle gjort det tidigare om det inte var för att daniel hade spelet igån *morr* ja det har varit en hel del som hänt med datorn så alla programm var vi tvungen att köra om och spara det vi kunde för den höll på att krångla så in i norden. Men nu håller det ett tag till iaf. Vi måste uppgradera datorn ganska rejält med olika delar osv. Orka dra dator snack nu :P
Vad brukar ni lyssna på?

Kommentarer
Moa - Leos mamma säger:

Vad skönt med en egen lista! =)



(Missa inte mina tävlingar i menyn! =) )

2010-11-16 | 21:09:43
Bloggadress: http://www.lillagroda.se
Josefine - mamma till Hugo säger:

Dragningen är efterlängtad hihi :)

2010-11-17 | 19:13:12
Bloggadress: http://joosefinea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback