Tårtan

Här är två bilder på tårtan.


Innan jag har beskurit och börjat med dekorationen så såg det ut så här.
Jag har SP som jag gjort själv, tyckte det skulle vara passande med en ljusrosa nyans till kalaset åt flickorna :)
(notera slikepoten nära tårtan fmissar se bild nedanför som en liten förklaring till varför kan vi säga)



Dekorerade den med små hjärtan som jag gjort själv på fri hand,
Dessa också i SP, hade en tanke att göra fler hjärtan som skulle sitta ovanpå men jag hann bli klar i sista minuten denna gång. Men nästa gång jag gör tårta så ska jag göra ännu bättre men jag är riktigt nöjd ändå.
Den fick bra recensioner från barnen och dem vuxna så det är ju ett stort plus eller hur ;)

Dekoration: Sugarpaste
Fyllning: Vaniljkräm och Jordgubbsmousse

 Ville så gärna hjälpa mamma, det är ju bland det bästa hon vet. Att få hjälpa till i köket, Jazmine sitter också med vid bordet i sin stol ;) dem lär sig i tid mina älskade prinsessor. Hon skrattade och stack fram slickepoten när jag skulle ta kort den skulle promt vara med på bild tyckte hon =)

Dagen i ära så var barnen klädda like this ;) tyckte jag var en super bra idé..


Kommentarer
Emeli - Mamma till Nathalie säger:

Fin tårtan blev :)

Vi var till Erikslund och shoppade lite julklappar på barnens hus och lite andra ställen. Var där några timmar under dagen. Hade tänkt åka till Ikea också men Nathalie var så grinig så vi struntade i det.

2010-11-28 | 11:40:20
Bloggadress: http://emeliochnathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback