Lördag

Lördagen är här och det är dags för kalaset, som är inbokat för barnen.
Jag har tårtan att fixa iordning idag, jag har förberett så det går relativt snabbt.
Bullar ska bakas, då det inte alls fanns tid kvar för det innan jag gick och la mig igår. Då la jag mig ändå sent, gjorde klart kakorna så väntade jag på att dem skulle svalna av tillräckligt för att lägga ner dem i byttan. Sen kännde jag att nu kan jag gå och sova, så det gjorde jag. Jag somnade så fort jag la huvudet på kudden iaf hihi.
Ska städas också det får man inte glömma bort att städa bort alla leksaker från dem älskade små barnen :)
Kommer komma fram lika snabbt iaf det vet jag men vad gör man inte hehe

Nä ja måste verkligen sätta fart nu kan inte sitta här och stirra för att försöka komma på mer att skriva..
Tar bilder på under skapandet och på färdiga tårtan :) det gillas va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback