Wake-up Light

Jag skulle vilja testa en Wake-up Light, jag är otroligt morgon trött så här års.
Fick jag så skulle jag sova längre än tillåtet.
Motiviationen till att kliva upp på morgonen kunde vara lite bättre.
Kännde jag mig piggare och mer utvilad skulle det garanterat kännas lättare.
Med två barn här hemma, är valet inte stort om sovmorgon.
Den är så långt bort för ögat att nå.
Nu när mammaledigheten lider mot sitt slut och jobb och plikt kallar är det ingen bra start att vara morgontrött, om wake-up Light kunde underlätta för mig och få mig att vakna bättre och en aningen fortare på morgonen och få mig att känna mig piggare under hela dagen och inte känna att jag vill t en "powernap" på soffan. Så skulle det vara till ett jätte stort och bra hjälpmedel för mig, att underlätta min trötthetskänsla.

 Jag tävlar på MinBebis om Philips Wake-up Light tävla här du med

 

Tävlingen pågår tom 2/12! Lycka till!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback