dagen fortsätter rulla

Halva dagen är redan borta eller ja lite mer än till och med, sitter just nu och lyssnar på musik.
Fick request om att det skulle spelas lite högre hehe.
Ja du J jag tror allt att jag ska agera musikbank din egna personliga ;)
Minns du vad jag sa igår?
Jag hade ju rätt hahahaha jag kollade nämligen idag själv.
Hade du skrivit det så hade du fått fram låten för det är just så som låten heter.
Den du letade efter huhuhu
får man vara lite skrytmåns då?
Närå men det var kul att jag minndes det iaf då det är några år sedan.
Jag har städat lite idag och väntar nu på att tvättmaskinen ska bli klar så jag kan hänga upp det.
Funderar också på vad jag ska hitta på till middag idag.. det är helt tomt just nu på ideér men jag försöker komma på något gott.. vem vill äta nå äckligt liksom ;)

Kommentarer
Jess säger:

ler ja en bra musikbank hahah ogillar stark när man inte kommer på själv men det e juh då jag tar hjälp av dig Thank you.



Och du, igår fick jag mitt livs skratt när jag tittade på cougar town och samtalet av dig bah "Jess, du e me på tv" haha loves it! :)

2010-10-27 | 14:39:50
Bloggadress: http://feirsjessiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback