Fredag

Tänkte bara skriva lite fort nu att ni som vill vara med och tävla i någon (eller alla) utav mina 3 tävlingar som är igång och slutar idag så har ni chansen att göra det fram till klockan 18.00 ikväll sen drar jag vinnare på dem alla tre och publicerar här på bloggen, det kommer att bli en hel del vinnare så håll utkik för just du kan vara en av dem ;)
Lycka till nu. Vart en lite sen påminelse men ni fick den iaf.
Har just kommit hem från BVC varit och vägt Jazmine och kollat längden, sen fick jag göra ett test också.
För att se om man skulle ha någon form utav förlossningsdeprisson, det gick bra för mig och jag har ingen sådan.
Fast det visste jag väl redan i stort sett men nu är jag helt säker på det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback