Fredag

Kommer renoveringen att ta start idag..
Det är ju frågan.
Hoppas på det för jag vill förnya få det nytt och snyggt.
Att det ska kännas bra när man öppnar dörren inte som det är nu.
Det är mycket som ska göras inte bara med renoveringen.
Men att få slippa dessa tapeter och för att inte glöma Leones "a' la konstnär style"
Är härligt, bara sträva efter att det förblir nytt och snygga väggar efter att det är klart också.
Men det ska nog gå bra, jag vet ju anledningen till varför det vart från första början så..
Det kommer säkert att ta ett tag innan det är klart för det är en hel del förarbete som är ett solklart måste.


Jag måste samla alla mina steg bilderna alltså och fylla på veckolistorna.
ligger ganske efter med det faktiskt, på morgonen när det är dags att rapportera in sina steg så dyker det alltid upp något annat. Är glad över att jag hinner med att fotografera gårdagens steg och köra i gång från 0 igen.

Glömt bort att tala om att en ny vinnare kommer att dra i tävlingen jag hade med Fina Frön också.
Återkommer med det inom kort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback