kväller

sitter man här på kvällen och lyssnar på musik, Jazmine sover Leone som är ledig imorgon har fått vara uppe lite längre idag.. idag gjorde vi egen pizza dt vart riktigt gott ;) Danile åkte till sin mamma en sväng så jag sa åt honom att ta med lite pizza dit vsr nog uppskattat skulle jag tro iaf :)
stackars svärmor stått och gjort storkok på äppelmos så hon hade skapligt ont i ryggen när jag pratade med henne. Tur att Daniel och Jazmine äter det iaf så Daniel skulle få med sig hem sen, tror ju inte det blir idag men ändå. Jag tror inte Leone äter det hon har ju blivit rätt kräsen så här på "äldre dar" (huhu precis som att hon vore mycket äldre än hon är) men ni hajjar väl grejen. Det går väl inget på tv idag heller som är värt att se på eller har jag glömt något?
Snart är utmaningen med Willvin Walkers slut också inte så många dagar kvar men jag är otroligt nöjd med min prestation må jag säga, tog ju personligt rekord deluxe och har för det mesta toppat 10000 steg dagligen det är inte alls illa pinkat. Nä nu ska jag komma på nå roligt att göra kanske ska ta och göra klart inbjudningskorten till Leones kalas som snart är här vore ju inte en sån dum idé trotts allt.
HEj så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback