Lördagen den 16 oktober

Lördag och vi har städat Leone leker och Jazmine försöker få vila men går visst inte så bra, lill flickan ♥
Idag blir det förmodligen filmkväll det blev inte att vi kikade på film i går då klockan bara rusade iväg på kvällen så det vart sängen istället.
Jag känner mig jätte trött men ändå inte får inte riktigt sova som jag ska med den här hostan får ju hostattacker deluxe hela tiden, tar jätte lång tid innan jag kan somna får gå upp och dricka flertalet gånger för att försöka lugna ner halsen och inte väcka hela familjen. Eller ja barnen that is Daniel sover så djupt så han vaknar då inte av att jag hostar som en tok. Ska bli så skönt när den försvunnit och jag fungerar som vanligt igen, det är ju bara hosta som visar sig så det borde väl försvinna relativt snabbt får jag ju hoppas på iaf.
Solen skiner för övrigt ute så man kan ju alltid passa på att gå ut med familjen, även fast jag har denna hosta ;)

Kommentarer
Angelica säger:

Ja,tycker absolut att du ska ha dem på samma kalas,för det är nog smidigast och enklast eftersom det är så kort tid mellan dem.



Vad ska du baka då?

2010-10-16 | 14:12:50
Bloggadress: http://angiethehappiest.blogg.se/
Lina säger:

Jobbigt med hosta, hoppas du slipper den snart!



Hehe, ja vi blev sams på en gång. Vi är arga i tre minuter sen är det över :)

2010-10-16 | 19:31:56
Bloggadress: http://pinkelina.blogg.se/
Petra säger:

Usch vad det är jobbigt med hosta... och ännu värre när man försöker kväva den...



Hoppas du snart kryar på dig och hinner njuta lite av det fina vädret som är JUST NU iallafall ;-)



Kram

2010-10-17 | 11:24:58
Bloggadress: http://bloggen.willvin.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback