Måndag

Då var det måndag och kylan biter på där ute fortfarande ingen snö på marken, jag tror iaf inte att det snöar ordentligt förrän Leone fyller år dvs på söndag ;)
På morgonen efter att jag fått Leone så hörde jag ett brummande ljud lät som skrapning, ja ni vet ju hur det låter när dem plogar ute. Så jag frågade om det hade snöat, det hade det dem plogade för fullt :)
Roligaste är ju att jag visste att den första snön skulle komma i samband med hennes födelse min lilla prinsessa.
På söndag är det verkligen 4år sedan, shit vad tiden går. För att inte tala om vad detta år rusat iväg på nolltid, tycker ju i vanliga fall att man får ännu mera uträttat i vanliga fall, men inte nu när jag är mammaledig haha.
Jag vet att jag gjort en massa och att jag ständigt har något att göra men ändå ni förstår kanske vad jag menar..
Återkommer senare med min härliga måndagslista som vi inte får glömma idag ;)

Bjuder på en bild så länge.


Halsbandet är från Love&BeProud Älskar det

Kram

Kommentarer
Jess säger:

Hello Joey. syns senare idag (efter jobbet) Jag beställer kaffe med en skvätt mjölk och din hemmagjorda äppelpaj med vaniljsås :p Please...? blink med ögat

2010-10-25 | 13:04:35
Bloggadress: http://feirsjessiie.blogg.se/
Britta Bloggar säger:

Vilket fint halsband!

2010-10-25 | 20:42:27
Bloggadress: http://brittabloggar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback