Måndagslistan 18/10

Idag är det måndag och jag är glad för att


 Det är måndag och det är början på en ny vecka med nya möjligheter

 Få barn är det bästa som finns

 Jag väntar på mer information ang Jazmines dagisplats

 Jag kan få börja plugga igen så jag blir klar med det

 Skapar många nya idéer

 Att jag kommit med i topp listan på Willvin Walker's wow

 Att jag har 3 st fantastiska tävlingar igång som närmar sig sitt slut.

 Det är 13 dagar kvar tills Leone blir 4 år

 Det är 19 dagar kvar till Jazmine blir 1 år

 Älskar min underbara man, glad och lycklig över att jag har dig.

 Den lyckligaste och gladaste mamman är jag som fått sådana underbara fina döttrar. Älskar er ♥

 Att ni blir fler som följer mig via bloglovin ♥ ni är underbara


För er som inte varit med om att göra en måndagslista tidigare men vill göra det så kika in hos Jenny och tala om att ni vill vara med :)

Kommentarer
Em säger:

hejje löööve=)



skulle du kunna tänka dig o fixa ens blogg?=)alltså om designa den...tro?

& min behövs justeras lite på...om du har lust :D så den blir helt klar.hur är de nu med er?bättre?pussa barnen fr mig.

love XoXo

2010-10-19 | 00:53:22
Bloggadress: http://lykkeliga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback