NY Vinnare: Tävlingen - Fina Frön

Då har en ny vinnare dragits i tävlingen jag hade i samarbete med Fina Frön, med ett fantastiskt utbud med mycket fina saker.

Nu har jag äran att presentera en ny lycklig vinnare!

Denna vinnare är ingen mindre än...





ba






da






dam








dam






da









Jätte stort grattis säger vi nu till







*trumvirvel*






tadaaaaa




Grattis Carolina maila mig på [email protected]  senast 4/10.

Ni andra missar väl inte mina tre underbara tävlingar som är igång just nu med härliga vinster.
Det blir flera vinnare sammanlagt i dem tävlingarna någonsin så det blir lite av ett nytt rekord,
så tävla på och håll tummarna det kanske är just din tur nästa gång ;)

Grattis än en gång Carolina och jätte stort tack till Fina Frön som var med och sponsrade till denna tävling.

Kommentarer
Carolina säger:

Åhh, det är ju jag - tusen tack! :-) jag har mailat dig och hoppas det kommit fram! Kram Carolina

2010-10-01 | 19:24:52
Bloggadress: http://carolina1979.se
Olavfelicia säger:

Wonderful site. Please continue this great public service.

2011-05-31 | 09:00:20
Bloggadress: http://olavfelicia.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback