Renoveringsdag 6 ?

Håller fortfarande på med renoveringen här hemma, vi har kommit en bra bit faktiskt men somliga saker tar lite längre tid att göra eftersom man varit tvungen att göra ytterligare arbete..
På ena väggen så drar det in utifrån därav satt tapeterna som vart tidigare typ5-6lager minst löst vilet resulterade i att det släppte mer och rasade (!) så där har det krävits en hel del arbete har fortfarande inte målat där nå än.

Jag har ont i min rygg också mer vid svanken så igår haltade jag satan kunde inte böja mig för att plocka upp något :/ så jag var inte alls till någon stor nytta igår. Kännde mig riktigt taskig mot Daniel som fick stå igår och göra en hel del på egen hand fast att vi skulle göra det tillsammans hela renoveringen..
Idag är det lite bättre men det är ju inte mycket.

Leone är på dagis jag gick med henne det tog ju sin lilla tid att gå eftersom att jag fortfarande känner av min rygg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback