Slutspurten ? :)

Tänka sig att nånting som hade kunnat tagit 2 dagar tog 7 dagar, bara för att det vart som det vart i början utav renoveringen, men nu är allt målat och i stor sett klart. Idag ska det städas och möblerna ska ställas tillbaka.
Det känns ju riktigt skönt att ha det klart nu i vardagsrummet nu är det hallen och barnensrum kvar sen är jag relativt nöjd :)

Idag när jag vaknade så noterade jag ett jätte blåmärke vid mitt knä det gör väldigt ont.. vet inte vad jag gjort eller ens vad jag slagit i för nånting det är på utsidan så det är ju något som jag gått förbi iaf.. men vad är frågan?

Stegräknaren den följer med flitigt hinner jag idag så ska jag lägga in alla bilderna som jag tagit på stegräknaren och fylla i min lista samt rapportera dem till Petra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback