söndag kväll

Då halv ligger man i soffan och sappar på tvn, men tänkte försöka uppdatera lite mer här idag.
Tittar på ensam mamma söker just nu, vet inte vad jag ska säga om det programmet.
Just nu visar dem power meet i vässan hehe så dem var väl här i somras antagligen, men kalla det för en festival? nä du lite fel ute va men men.
Ja det jag skulle säga om programmet var väl att visst dem förtjänar ju med att ha någon i sitt liv att dela det med ha vid sin sida även fast dem har familj sen tidigare, säger inget om det.
Men varför vill man göra det via tv?
Man kan väl lyckas lika bra på egen hand, visst?

Barnen mina sover, Jazmine har en sådan osta just nu huaa lilla prinsessan min.
Stackars liten, inte mycket man kan göra åt det heller utan bara försöka underlätta för henne och vänta ut det.
Nä nu ska jag sapa vidare på tv hej hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback