Tisdag

Att den inte bara kan ge med sig, min hosta alltså.. suck
Det börjar bli uttjatat och jobbigt att hosta nu sen hjälper det knappt med att dricka te längre, eller ens halstabletter.. det vart ju bättre sen från ingenstans så tog det en hel om vändning och jag vart nästan mer hostig än innan :/ drygt om inte annat, ska ju fira mina älskade barn vill jag ju inte göra i det här tillståndet..
Sitter just nu och försöker lugna ner hostan med lite te så jag kan få njuta av en kopp kaffe sen så jag verkligen vaknar till liv på riktigt och inte halvt som halvt bara för att jag enbart druckit lite te hehe.
J som var här igår gjorde en fin beställning innan hon kom (se tidigare kommentar) haha, men det vart inte så iaf får ta det nån annan dag här :) eller?
Leone ska till dagis om ett tag. så jag måste hur som helst avsluta nu och lägga på ett kol.

Hej så länge.

Kram

Kommentarer
Moa - Leos mamma säger:

Krya på dig!



Var gärna med i min dagens blogg! Missa inte tävlingarna i menyn! =)

2010-10-26 | 12:45:32
Bloggadress: http://lillagroda.blogg.se/
Anonym säger:

Ja får hoppas på det! INte roligt att vara sjukt även om det kanske bara är hostan som dröjer sig kvar!

2010-10-26 | 13:16:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback