tisdag

Då sitter man här sent på kvällen och ska göra ett inlägg..
Jag sitter i soffan och skriver :)
Har haft en bra dag med en lång promenad till hälla med familjen och grannen våran, det var trevligt sen så kom J på besök det vart tacos till middag idag mumma.
Nu så har hon gått och jag och älsklingen är ensamma då barnen sover ;P
Åh jag har fått en ny super fin härlig och mysig fleece jacka, j ag valde en vit kännde inte direkt för en rosa hehe. Tack älsklingen min. Jag har länge kikat på den och nu fick jag den hihi, jag är rätt velig av mig när det kommer till att shoppa kläder till mig själv. Har jag väl alltid varit så det är ingen direkt nyhet.
Känns lite konstigt att sitta på en liten bärbar och skriva btw haha allt ser så miniatyr ut jämmför vanliga datan.
Hjälpte J förresten lite med hennes blogg, inte så mycket som jag gjorde men hon uppskattade det, ska hjälpa henne mera men då behöver vi lite mera tid än bara en liten stund på kvällen jag vill ju så klart att hon ska bli nöjd också..
Nä nu ska jag dricka upp mitt te och försöka lugna ner halsen lite, då jag har fått hosta :( hostar mer eller mindre hela tiden men mesta dels kommer det i omgångar.. suck.
Så te och halstabletter står mest på min meny för kvällen..
Ha det så länge
kram

Kommentarer
Moa - Leos mamma säger:

Missa inte min första tävling!



Hoppas allt är bra med dig/er!

2010-10-13 | 14:25:24
Bloggadress: http://lillagroda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback