Torsdag

Sitter här hemma i soffan och tittar på Tyra. Rätt intressant ämne idag, dem pratar om hur man dömmer människor enbart på utseendet. Finns ju rätt gott om sådant, vad ger man barn för förebilder av det? Vill man lära sina barn att man ska dömma folk efter utseendet och inte det inre? DEt är ju som att sägan att det är okej att använda sig av mobbing tycker jag. Jag anser att alla är vi lika värda, alla har rätt till samma behandling oavsettt bakgrund eller utseende! Det är min åsikt och jag står för den. Jazmine har somnat, så man får passa på att vara lite duktig och blogga lite när man har tid :) Daniel har gått till affären så jag har lite utav en egentid kan man väl säga haha närå för kort stund för att få kalla det egentid eller? Leone är på dagis senhar hon en så kallad lång helg ända till tisdag, eller blir det måndag jag vet inte om det är dags för gymnastik på dagis igen. Då dem har delat upp det i olika grupper och dem som ingår i 4års gruppen är delade på 2 grupper varav det är vid olika tillfällen som Leone ska ha gymnastik. Får kolla upp det innan vi går hem från dagis så hon får vara delaktig denna gång också. Nä nu ska jag ta och bara ta det lite lugnt medans lillan sover. Hej så länge.

Kommentarer
Lina säger:

Jag såg också det där avsnittet av Tyra Show.

Ganska ironiskt att den överviktiga tjejen hatade tjocka människor. Kasta inte sten i glashus eller nåt... :P

2010-10-15 | 00:28:18
Bloggadress: http://pinkelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback