Söndag & Willvin Walker's

Söndag och trött det är jag men inte så trött att jag kan somna på fläcken.
Måste fixa så jag rapporterar in mina steg till Willvin Walker's som nu mera är avslutad och en vinnare ska utses.Men just nu så vill jag bara dela med mig lite utav mina egna ord och mina tankar. Hoppas det är uppmuntrande till er alla.

Vet inte om jag förstod det rätt men ligger jag på topp?
Kikar jag på min egen lista som jag fört under hela tiden så saknas det i fyllda steg under perioden 11/10 -15/10 så dem måste jag vara lika flitig på att rapportera in såklart :) Jag måste erkänna att jag är fruktasnvärt stolt över mig själv, stolt över min prestation. Det känns riktigt bra faktiskt. Jag är stolt över er alla som varit med i Willvin Walker's denna gång också även ni som inte varit med i tidigare utmaningen utan kommit med denna gång. Bra kämpat av er alla, ni har varit så otroligt duktiga helt fantastiska.

Heder åt er, fantastiska rapporteringar över helt fantastiska steg. Lycka till er alla. Helt fantastiska deltagare denna gång också i Willvin Walker's. Ni ska vara stolta över er själv och med glädje känna att ni gjort ett fantastiskt arbete, kämpat väl. Jag minns än idag förra utmaningen med Willvin Walker's vad jag kämpade och min stegräknare misslykades vareviga dag, mina steg var ofullständiga. När utmaningen var slut och jag kännde att jag hade fått upp flåset var redo för att börja traska i hög fartsom ett tåg som luffar sig fram. När jag ser att jag inte ens finns med bland dem som presterat allra bäst vart det som ett bakslag, jag kännde jag vet ju att jag kan bättre än så här jag borde ligga på topp i listan. Jag var frustrerad över att min stegräknare hade varit så besvärlig och hoppat över steg struntat i att räkna på timmar fast att jag var ute och gick. Så varje dag var en kamp för sig att försöka få stegräknaren att öka sina steg uppåt. Denna gång så började jag utan stegräknare då min förra var tom i batteriet, jag köpte mig en ny och den fungerar galant. Mina steg är precis så som jag alltid trott jag har aldrig kännt att jag behöver göra något mer och börja träna, utan att jag håller mina 10000 varje dag dessutom. att jag kanske inte behöver träna börja vara ute och gå mera jag klarar min fint fint ändå. Det känns bra för jag motbevisar bara mig själv i att jag faktiskt kan jag med precis som du kan! Du är fantastisk, du är duktig, du sätter själv dina gränser och får själv vara den som ständigt skall prestera bättre, bättre än dig själv eller kanske någon annan som du utmanat i samband med en sådan här utmaning som just Willvin Walker's . Hur som helst så är du underbar och kom ihåg att alla är vi vinnare i detta. Det har varit otroligt roligt att få vara med på Willvin Walker's, Petra jag gillar skarpt att du startade detta från början och kommer med så många bra roliga ideér du bjuder på så mycket du är unik sällsynt av din sort. Stort tack till alla er som deltagit för att ni varit med och gjort denna utmaning till en otroligt rolig grej. Ni som fortfarande tvekar på att vara med på en utmaning som denna. Tveka inte längre utan delta och kämpa, delta för din egen skull delta för dig själv.



Honor for you, great reports of amazing step. Good luck to you all. Quite amazing this time participants also Willvin Walker's. You should be proud of yourself and be happy to know that you did a fantastic job, fought well. I remember this day last challenge with Willvin Walker's what I was struggling and my pedometer misslykades each and every day, my steps were incomplete. When the challenge was over and I knew that I had gotten up flåset was ready to begin the trudge of high fartsom a train tramp through. When I see that I was not even among those who performed best where it has a setback, I knew I know I can do better than this I should be on top of the list. I was frustrated that my pedometer had been so troublesome and skipped step neglected to calculate the hours that I was out walking. So every day was a struggle to try to get the unit to increase his pace up. This time I started without a pedometer when I last was up in the battery, I bought myself a new and it works splendidly. My step is just the way I always thought I have never felt that I need to do more and start exercising, but I keep my 10 000 each day also. that I might not need to start practicing being out and walk more, I can handle my fine fine anyway. It feels good because I just disprove myself in that I do, I am just like you! You are amazing, you're good, you put yourself and your limits may itself be that constanly do better, better than you or maybe someone alse that you are challenged in connection with such a challange precisely Willvin Walker'sAnyway, you are wonderful and remember that we are all winners in this. It's been incredibly exciting to be with the Willvin Walker's, Petra I like a lot that you started it from scratch and come with so many great fun ideas you offer as much as you are unique rare of your kind. Many thanks to everyone who participated for being with and made this challenge to an incredibly fun thing. Those of you who are still hesitant to join in a challenge like this. Do not hesitate any longer join and fight, to participate in your own interest to take part for yourself.


Kommentarer
Felixmarita säger:

I AM HAPPY TO BE HERE IN THIS GUESTBOOK LEEP ALL YOUR GOOD WORK MOVING OK.

2011-08-02 | 11:15:52
Bloggadress: http://felixmarita.blogfeaturing.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback