Fredag

Sitter här med mitt kaffe och funderar på vad det var som jag tänkte skriva.. hum jag har inte vaknat tillräckligt än, får ta och skynda mig med koppen kaffe jag har här bred vid mig så kanske jag piggnar till lite mera.
Prinsessorna är här bakom mig dem med, gullungarna ♥
När vi gick och la oss igår så var det en viss liten madam som var vaken i sin säng, hon sa inte ett knyst innan vi kom in i rummet så jag trodde ju hon sov hehe
Men inte då, ni vet när man vet att man inte ska skratta att man måste anstränga sig för att låta bli. Så var det för mig igår kväll, jag la mig i sängen så hör jag Daniel fnissa till för att han tyckte Jazmine var så rolig då brast det (tack för den) jag gick till Jazmine och försökte få henne att lugna ner sig och vilja sova mera. Om man säger så här när vi kom in så säger hon först hej åt oss, vi lägger oss hon ställer sig och börja hoppa i sängen låter typ som en skällande hund (här börjar daniel skratta) jag säger att hon ska lugna ner sig och lägga sig ner igen då får jag till svar nej, jag vill inte sen tar hon handen till munnen och säger aj aj aj aj (en ny tand som är på väg) det har jag redan sett och antar att det var anledningen till att hon gör och säger så dessutom så bet hon sig själv på handen sammtidigt
Brukar ditt/era barn dröma mardrömmar?

Leone brukar ju göra det somliga nätter är värre än andra men det finns ju såklart nätter som är lugna och stilla också :)

Hur kom jag in på detta hum
solen skiner ute men jag tror ju det är rätt kallt ute iaf enligt temp 0° kan det stämma, det är ju ifs vad den visar på datorn här för att vara exakt 

(sedan 09:50)

Klart
     Klart
          0°C

      Känns som: -2°C


I dag
Klart

Högsta:
Lägsta: -2°
Klart

Min hosta verkade ge med sig men visar sig återigen suck suck suck kanske är för att jag tog ut lyckan i förskott med att jag höll på att bli frisk och fri från hostan..det vet man ju aldrig men kanske kanske inte... Vad ska man planera för idag då tro, fredag och allt. hum ja det var väl något att fundera på en stund om inte annat.

Älskade barn Leone just precis - Jag älskar dig mamma ♥ Jag älskar dig också Leone ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback