jag önskar

Har lite lätt ont i huvudet idag, typiskt just idag då när det planerats att vi ska ut och äta.
Jag min mamma och mina systrar that is :) Det händer väldigt sällan att vi ses ensam
Ja jag är ju inte den enda med barn hehe närå men kan ju vara mysigt att gå ut och äta, utan barnen våra.
Sitter för övrigt och dricker kaffe nu och hör barnen busa lite smått från rummet.

Jag har sett något som jag verkligen verkligen vill ha
Snyggaste och smidigaste enligt min mening.
Kostnaden är väl en lite annan fråga för jag tycker det är förvånansvärt kostsamt för det.

NESCAFÉ Dolce Gusto Circulo


Sitta och dricka tex en Latte Macchiato


Den är så snyggt i designen och smidigare kan jag inte finna.
Kaffe är ju något som är otroligt gott, lyxigare blir det ju när man kan få det lite mer så här eller hur. Jag önskar mig en smart kaffemaskin. För övrigt så finns det flera varianter hos Tassimo

 vem vill inte ha en sån här ;)
Dem är snygga och otroligt praktiska jag skulle inte tveka att ha kaffebjudningar med en sådan skönhet i mitt hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback