Kärlek med ord

Lilla hjärta

När du busar, så busar jag.
När du gråter, då tröstar jag.
När du skrattar,då skrattar jag.
När du letar efter nytt så ler jag.
När jag ser på dig så värms hela mitt hjärta.
Mitt hjärta dansar av kärlek.
Kärlek till er mina prinsessor.
Det vackraste jag vet är att se kärleken ni har tillsammans.
Det mysigaste som finns är när du kommer och vill gosa.
Bara få sitta med dig i famnen ett tag gör hela dagen.
Hela kroppen infinner sig i ett lugn av att vara i eran omgivning.
Ni hittar på bus tillsammans, med varanndra.
Ni skrattar kramas och myser, underbaraste.
Att få vara eran mamma är det bästa som finns.
Jag ska finnas där för er i ur och skur.
Gott och ont jag är vid er sida, vad som än är.
Skulle inte byta en tiondels sekund med någon mot mitt liv.
Livet jag har mer er är det bästa jag vet.
Jag älskar er av hela mitt hjärta mina prinsessor.

Johanna


Kommentarer
Carolina säger:

Ja, det var verkligen skönt att jag kollade upp det - brukar dra mig för läkarbesök men ibland är det tvunget och den här gången var det tur. :-)

2010-09-11 | 20:11:17
Bloggadress: http://carolina1979.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback