Måndagkväll

Då var det kväll och barnen ska sova, eller ja Jazmine har redan lagt sig.
Det är strax Leones tur att få "krypa" till sängs.
Frukost, mellis, Lunch och middag har man lyckats få i sig idag också.

Jag har en fråga som rör er alla som vill svara på den ;)
Det gäller en tävling, en tävling som jag själv kan ordna med.
Dvs av något som jag gör ;)
Jag tänker inte tala om det i förväg men det är passande för såna här dagar.
Jag vill bara veta färg eller mönster?
Färg = vad för färg?
Mönster = tex randig?

Ja ni får helt enkelt tala om det, så ordnar jag detta och återkommer med denna tävling som jag själv sponsrar. Spännande va? ;)

Nu väntar jag på att klockan ska bli 20.00 så ska jag kika på det okända, det är rätt spännande sånt där tycker jag efter det kommer Paranormal state hehe ja det är som sagt roligt och spännande.
Men somliga saker tror inte ens jag på när jag ser, å andra sidan är inte jag den som flyger i taket eller skriker av en skräckis heller haha det kan jag inte direkt påstå att jag gjort nångång heller inte ens första gången jag såg på en sådan film ;)

Kommentarer
Emma säger:

Lila



Rutigt



2010-09-07 | 08:23:46
Bloggadress: http://eddiesmammaemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback