Måndagslistan 13/9

Det är äntligen dags för den härliga måndagslistan igen, och som vanligt så är det Jennyn som startat detta. En helt underbart positiv utmaninig som ger en super bra start på veckan.
 
Idag är det måndag och jag är glad för att

 Vi ska på fotograferas idag hela familjen ♥

 Jag har fått flera följare på bloglovin ♥ Ni gör min dag, kort och gott. Så roligt, jag blir så glad.

 Jazmine fick mig att tappa hakan igår, jag kom tillbaka in i vardagsrummet så ser jag Jazmine sittandes på bilen. (ska vara en lära-gå-bil men nu är den som en leksaksbil) Hon hade satt sig på den själv och hon åkte lite fram och tillbaka försökte tuta och bara skrattade.

 Leone, är så duktig och gör mer än gärna allting själv.

 Jazmine ropar på Leone när hon inte ser henne ♥ Nåneee hör man bara (nu skrev jag som det låter när hon säger det, eller ja barn i huvudtaget hehe barn säger Låne, Nåne eller Måne och även Åne)

 Att jag har en sån underbar familj, älskar er allihopa utan er hade jag varit ännu en vilsen själ utan ro.

 Att jag haft en underbar vecka med många härliga besök.

 Denna vecka har bjudit på mycket skratt, glädje och lycka en hel del kärlek. Hur blir denna ;)?

 Leone och Jazmine älskar att komma till mig och bara lägga ned huvudet en sväng och få gosa, detta kan ske flera gånger om dagen. Jag bara njuter älskar mina töser och att få krama dem och ha dem i min famn en stund är det mysigaste som finns, man känner kärleken flöda.♥

 Daniel, vi har nu varit gifta i 2år och inne på vårat 6e år tillsammans, jag har inte slutat räkna det kommer bli mera :) ♥ vet att du troligen inte läser detta men om du skulle kika in här så vill jag att du ska veta, att jag är så glad över att jag har dig, att jag får dela mitt liv med dig och våra underbara döttrar. Du älskar mig för den jag är och upmuntrar mig så som bara du kan, du ger mig komplimanger och smicker. Även om jag alltid inte visar det så värmer det mitt hjärta, tack för att du är min man tack för att du är pappan till mina barn. Jag älskar dig.

 Jag väntar med spänning på att få höra mer om när och om jag får träffa Jenny, i samband med Willvin Creative som jag bestämmt mig för att börja med :) Bli en väldigt liten liten liten del av det härliga Willvin gänget ♥ kanske nångång få träffa Petra också hihi.

 Mina ideér planer och tankar bara sprudlar, jag känner mig som en stor informationsbas som bara poppar upp nya grejer. Ja för min egen del då ;) Det kommer att bli så bra, och gå åt som smör i solksken (som man säger)

 Lycka Kärlek & Glädje är nog min röda tråd igenom hela listan va? ;) men det är gött. 

 Tack  

Kommentarer
rock n roll mamma säger:

fin måndagslista!

hoppas du och din familj f¨r en bra dag

2010-09-13 | 08:51:48
Bloggadress: http://emis.myshowroom.se
jenny ♥ säger:

Hoppas det gick bra på fotograferingen idag! Kram Jenny

2010-09-13 | 23:58:20
Bloggadress: http://www.jennyn.se
Tessa säger:

Nu får du en till prenumerant, gillar din blogg :)

2010-09-14 | 07:23:03
Bloggadress: http://tessa84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback