Onsdag

Då har man haft ett möte med Jenny och börjat med Willvin Creative idag :D
Jätte roligt att få träffa Jenny, snacka lite få information och dricka lite kaffe.
Jazmine låg och sov men vaknade så dem fick träffas dem också :)
Det är så himmla roligt jag ser verkligen fram emot detta.
Ska bli så roligt så nu blir det till att ordna med den första visningen ;)
Spännande minst sagt.
Bara sätta sig och börja planera.
Kan inte tacka tillräckligt för denna underbara chans att få vara med på detta.
Sen för att inte glömma att tacka er tillräckligt för underbara väskan.
Jätte stort tack  PetraLycka
Gick med Leone imorse till dagis hon cyklade denna morgon också, hon tycker om att cykla min prinsessa.
Hon måste fått det från sin pappa (Daniel) haha han är ju en cykelfantast han cyklar mycket, och låångt.
Jag cyklar om det är nödvändigt att jag inte kan gå den biten.
Nu måste jag göra lite nytta här hemma.
Ha det gott så länge.
Kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback