Onsdag

Jag hade verkligen fullt upp igår,
Jag gick och lämnade Leone sen var det hem göra sig klar för avfärd.
Långpromenad till hälla stod på schemat.
Vart en del shopping. ♥
Bla nya byxor till mig. lovely
efterlängtat må jag säga.
Jag ligger lite efter med min uppdatering utav mina steg också..
Men jag ska försöka hinna ordna med det idag.
Jag planerar en hel del för Kalaset som jag ska ha för båda barnen men framför allt kalaset som Leone ska få bjuda sina kompisar på. Där ligger största planeringen.
Det kommer garanterat vara prinsesstema om jag tror rätt på vad Leone skulle välja själv ♥
Så jag har en del att stå i så att allting finns när det är dags.
Ja nu tänker du väl säkert ja men vadå det är ju typ 1 månad dit men bättre vara förberedd så att man har allt på plats och slippa stressen säger ju jag då.
Jag ska göra inbjudningskorten själv har jag bestämt mig för tycker att det är roligare sen tror ju jag att min älskade prinsessa som är lika pysslig som sin mor vill hjälpa till. ♥

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe innan det hinner bli kallt (som det ofta blir för mig hela dagarna huhu)

Kommentarer
Fröken M säger:

Godmorgon ! Viggo tackar för grattis hälsningen ! Här strålar solenn idag så det blir långpromenad ! hoppas ni får en mysig dag !

2010-09-30 | 08:54:42
Bloggadress: http://frokenmela.se
Dorothea - Ett nästintill trillingliv säger:

Jag har gått 3 år på hantverksprogrammet mode&design i vås, så vart man kan få tag på tyg i vås har jag stenkoll på ;)

haha.. men tack ändå!



ha en härlig torsdag.

2010-09-30 | 12:28:03
Bloggadress: http://www.alltforforaldrar.se/theans/
HUSnrNIO säger:

Kul att ibland handla lite kläder till sig själv. Händer inte ofta när man har barn... Ha en fin torsdag=)

2010-09-30 | 13:06:02
Bloggadress: http://hilajns.blogg.se/
Dorothea - Ett nästintill trillingliv säger:

Hehe ja, men Furulunds är as bra :) så det blir kanoners.

Blir nog dock till att beställa en hel del tyger på nätet också -sånt där alldeles extra som butikerna inte tar in ;)



Kram

2010-09-30 | 13:19:04
Bloggadress: http://www.alltforforaldrar.se/theans/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback