Onsdag

Ska strax kila iväg och hämta Leone från dagis, gick med henne imorse också :)
Väntar på att jag ska få höra mer om när mitt fiina paket kommer.
Det kan ju ta ända fram till klockan 15 för dem sa nångång mellan 13-15 så kommer dem 14 skulle väl inte det vara förvånande.
Det märks kraftigt att Jazmine fått tand hehe hon är inte febrig eller så men det märks på hennes beteende då hon är mer mammig och sen på det andra sättet som vi inte behöver tala om här va? :P
Hon äter rikligt med mat och sover bra om nätterna, har fått tillbaka att hon somnar lätt hon är inte som hon precis var där i början när tanden skulle komma att hon vart mer ängslig så att säga.
Nä nu ska jag försöka få i mig lite kaffe, sen vänta på att klockan närmar sig kvart i så jag kan börja tänka på att bege mig till dagis och hämta prinsessan.
Leone cyklar så det tar lite längre tid att komma dit och hem för henne, hon vill inte cykla så snabbt hon är mer försiktig av sig på cykeln.
Har nästan gjort klart ett nytt plagg lite små grejer kvar, sen tar jag kort på det så lägger jag ut bilder på det nya som jag gjort. Spännande va :D

Psst vore super gulligt av er om ni ville rösta på denna bilden, Leone vill verkligen vinna ett leksakstält hon frågar dagligen vart hennes leksakstält är. Hon klädde ut sig själv och ville mer än gärna vara med och tävla om ett fantastiskt leksakstält i småfolks tävling. Klicka bara på bilden eller texten under så kommer ni direkt till tävlingen och hennes tävlingsbild. Tävlingen håller på till 15/10.


Hjälp Leone vinna leksakstältet!
Klicka på bilden för att ge din röst :)


Kommentarer
Anonym säger:

du har stavat fel där uppe på presentationen älskade från första sund.. stund menar du`? =)

2010-09-01 | 15:52:12
Sandra - mamma till Molly säger:

Vi har inte satt upp den än med tog ut och kikade på den och den är verkligen jättefin! Ska lägga upp bild sen på bloggen när vi satt upp den så får se hur det blev! :D

2010-09-01 | 23:13:35
Bloggadress: http://surrovich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback