Prinsessan går ♥

Det var ett tag sen jag delade med mig utav en video men nu är det dags igen känner jag ;)
Så nu tänkte dela med mig av en video på när Jazmine går :D



Hon är så gullig och otroligt duktig, hon övar varje dag och så fort hon får chansen.
Om 3 dagar så blir hon 10 månader och hon har väl gått mer eller mindre i 1 månad själv skulle jag tro att det är nu.
Jag har inte noterat datumet faktiskt när hon tog första steget på egen hand, möjligen att jag skrev det här så jag får kolla upp det ;)
Så stolt över min lilla prinsessa ♥ hon är så modig.

Kommentarer
Mli säger:

ååååh gooos vad duktig hon är=)hihi satt nyss o tittade på filmen med barnen här=)de skratta o sa va söt haha=)

2010-09-05 | 11:46:00
Bloggadress: http://lykkeliga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback