Roligheter♥

Jag har faktiskt inte så mycket att skriva just nu, jag har stegräknaren på den hänger med fint den.. :D
Jag slår rekord jämmfört med min gamla jag ska samla dem resultaten också bara jag får tid till att sätta mig ner och gå igenom dem inläggen och minnas datumet vore väl ännu bättre och enklare att hitta om inte annat.
Jag har startat 3 stycken tävlingar nu ikväll, dem kom upp lite före snabbare än jag trodde jag räknade med att jag skulle vara klar mot 00.00 så datumet stämmer faktiskt. Alla håller på lika länge, hade funderingar på att ha någon nån dag mer men ångrade mig, då det krockar lite med min älskade prinsessa Leone som fyller hela 4år!
Sen en vecka efter det på pricken så får vi ju inte glömma att Älskade prinsessan minisen Jazmine fyller 1år!
Åh mina underbara älskade barn ni börjar bli stora tjejer, det är full fart på er ni är helt underbara mina ögonstenar mina guldklimpar i livet! Jepp ingen tvekan om det heller ;)
Jag nämns förresten inne hos Petra ♥ idag, och även på Willvin´s facebook grupp ♥ hihi
Roligt verkligen. Kika in vett jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback