SmåSöta™

Här kommer lite bild uppdateringar på det jag sytt.
Jag har gjort som collage på dessa för att få med så mycket detaljer som möjligt.
Det är otroligt roligt att skapa kläder, jag skapar allting efter egna mönster, dvs jag gör mina egna mönster. Jag använder måtten utav angivet för respektive ålder/storlek så det ska stämma, jag kan dessutom göra det lite generösare om det önskas. Som för min lilla prinsessa så är ju hon rund och go då behöver hon ha lite lösare plagg också ;) Stora prinsessan är lång så där behövs mer på längden på diverse kläder. hihi Alla barn är unika så varför inte skapa unika kläder, alla kläder jag gör blir unika när jag skapar dem själv och gör efter kundens önskemål.

Detta är en färdig bodysuit.



Önskas fler bilder säg till om ni vill veta något mera :)

HÄr är en älskad mössa som jag har gjort



Barnen har en varsinn just denna som Jazmine provar är storasysters
därav att den ser lite stor ut på ena bilden ;)

Ska göra ytterligare en variant av mössa lite senare, som jag visar sen.
Sen har jag ytterligare ett plagg att visa,
kanske två beroende på om jag just idag har tyg hemma så det räcker.

Som sagt tveka inte om ni undrar över något,
det är bara höra av er så svarar jag så fort jag ser.

Vill du beställa något maila till mig på [email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback