tisdag

Jag har precis kommit hem från dagis har varit och lämnat Leone, Jazmine fick följa med denna morgon.
Det tyckte hon om min lilla prinsessa, men på vägen dit tog hon av sig mössan och kastade den sen var det en leksak sen kom den andra och sista leksaken. Då fick hon sitta utan leksaker men det gjorde inte henne något hon satt fint stilla ändå :)

En liten påminnelse om tävlingen som slutar imorgon, det finns fortfarande tid för er som vill delta att göra det idag. Tävla om en personlig almanacka kan ni göra här. Jag sa försöka att hunnit sammanställa alla tävlande och räkna lotter samt dra en vinnare skicka mail till er alla deltagare så ingen missar att en vinnare är dragen. Jag gör det så fort jag har allting klart, jag brukar i vanliga fall ordna med lotter under tävlingens gång men denna gång har jag inte gjort det så klantigt.

Kommentarer
TIEPAMANDAHH säger:

fiin blogg (:

2010-09-07 | 18:59:13
Bloggadress: http://tiepamandahh.blogspot.com
Fina Frun säger:

hoppas tävlingen går bra :)

2010-09-08 | 07:08:03
Bloggadress: http://blogg.amelia.se/finafrun

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback